Csunderlik Peti versei

Csak szövegek.

A szerző

csucsu(1).jpg

Hozzászólások

  • tesz-vesz: @csunderlik.péter: így van, műveletlen vagyok ehhez a hallatlan intelligenciát koncentráló kis etű... (2014.03.26. 21:06) F. Gy. a sivatagban
  • csunderlik.péter: Igen. Leginkább Erich Kästner és a korai Pink Floyd közt húzódó vonalon. (2012.11.28. 18:06) A forint árfolyama (avantgárd képvers)

Festékes

2011.01.10. 10:00 csunderlik.péter

Álmomban megevett egy könyvet,
Papírrá préseltek össze a falak,
És úgy másztak ki számból a szavak,
Ahogy bőröm alól a bogarak.

Fölriadtam, meg kellett festenem,
Padlóhoz szögeztem a lepedőt,
Festéket kapartam, vakartam,
Kavartam minden agyredőt.

Szén, én, kén, vörösbor és oxigén,
Váltólázzal múltak a napok, az esték,
Már egy hét, ecseteltem két szemét,
És csak fogyott, fogyott a festék.

Krétám, filcem, tűtollam, ceruzám,
Minél jobban színeztem, úgy koptam el,
Hiába sápadtam, nem hagytam abba,
Mert az ember mindent lenyel.

Ékszer, glória, verssé nőtt allegória,
Sebes kezemmel mindent ráaggattam,
Nevet, akarat, szájába adtam a szavakat,
De hogy szeretné, arról sose faggattam.

Észre se vettem, már magam festem,
Mikor megmozdult és letéptem arcom,
Összegyűrte és visszadobta minden
Színem, tintám, festékem, karcom.

Pedig már csak egy vonás hiányzott.
Lelépett a vászonról, egy szót se szólt,
Míg arcom simogattam, utána kiáltottam,
De csak ment, ment és nem válaszolt.

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuversek.blog.hu/api/trackback/id/tr862586270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása