Csunderlik Peti versei

Csak szövegek.

A szerző

csucsu(1).jpg

Hozzászólások

  • tesz-vesz: @csunderlik.péter: így van, műveletlen vagyok ehhez a hallatlan intelligenciát koncentráló kis etű... (2014.03.26. 21:06) F. Gy. a sivatagban
  • csunderlik.péter: Igen. Leginkább Erich Kästner és a korai Pink Floyd közt húzódó vonalon. (2012.11.28. 18:06) A forint árfolyama (avantgárd képvers)

Halottak napja

2011.01.03. 10:00 csunderlik.péter

A cefréből kimászva éppen kerestem
Hamupipőkétől lopott tök-hintóm,
Mikor ablakomon berepült egy holló,
S megcsípte bedurrant mellbimbóm.

Felüvöltöttem, erre keselyűk jöttek,
Részeg papok és egy terhes barom,
Átöleltek, és menten foglyul ejtett
Valami izzadék, sötét hatalom. 

Beteg zsoltárokat írtak homlokomra,
Meg alfát, bétát és egy gonosz pít,
S míg elvarázsoltak, azt duruzsolták,
Hogy ki kell ásnom Annabelle Lee-t.

A temetőben hát előkapartam a hullát,
Még nőtt a haja, akár kezén a köröm,
De rothadtan is oly szép volt, ha ránéztem
Csak pislogott küklopsz-köldököm.

Végignyaltam, aztán szobára vittem,
Azóta is itt van minden percben velem,
Nem csal meg, hálás, nem veszekszik:
Nincs szebb, mint egy nekrofil szerelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://csucsuversek.blog.hu/api/trackback/id/tr82585486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása